7 טיפים להורדת לחץ דם

 7 טיפים להורדת לחץ דם

לא משנה בת כמה את או מה מצבך הבריאותי, מכיוון שללחץ דם אין סימנים מקדימים,

תמיד כדאי לעשות ככל הניתן בכדי למנוע לחץ דם. 

לחץ דם גבוה הוא אחד מאותם מצבים כרוניים המגיבים היטב לשינויים בסגנון החיים.

וכן, אלה שינויים שגם את יכולה להשיג. 

ריכזנו עבורך 7 צעדים פשוטים ניתן להשתמש כדי להפחית את לחץ הדם ללא תרופות ולשמור על בריאות תקינה.

  1. פעילות גופנית – הקדישו כל יום לפחות 15 דקות להליכה נמרצת.  נצלו את הסיבוב עם הכלב להליכה מהירה, ותרו על עלייה וירידה במעלית והתרגלו למדרגות.
  2. הוסיפו תבלינים למאכלים – ניתן להוסיף תבלינים בעלי טעמים דומיננטים כגון שום או לימון כך שתוכלו להתרגל למאכלים מופתחים במלח.  ישנם מאכלים שכלל לא היית חושבת שמכילים מלח, כגון דגני בוקר, לכן עשי לעצמך הרגל והתחילי לבדוק אילו מוצרים אינם מכילים מלח / נתרן.
  3. הוסיפו זרעי פשתן – ניתן להוסיף 2 כפיות זרעי פשתן למזונות כגון יוגורט או מרק, זרעי הפשתן העשירים בסיבים ובחומרים מזינים, ידועים כמורידי לחץ דם.
  4. שותות הרבה קפה? נסו להחליף את המשקה האהוב עליכן בתה ירוק.
  5. נמצא כי שוקולד מריר, בניגוד לשוקולד חלב, עשיר בחומרים השומרים על גמישות העורקים כך שנמנעת עליה בלחץ הדם בשל כלי דם נוקשים.
  6. הפסיקו לעשן והורידו בכמויות האלכוהול – צריכת אלכוהות מוגברת ועישון ידועים כגורמים ללחץ דם גבוה, ברגע שתגמלו מההרגלים הללו, פעילות הלב תשתפר באופן משמעותי.
  7. שמרו על משקל גוף תקין – כאשר אתן מכינות לעצמכן ארוחה, חשבו על הלב שלכן.  אכלו יותר פירות, ירקות, דגנים ומוצרי חלב רזים.

 

 לקבלת הטיפ היומי יש להזין דוא”ל כאן:
אנו שונאים ספאם! ולוקחים את הפרטיות שלכם ברצינות.
אנו מתחייבים שלא להעביר את כתובת המייל שלכם
לשום גורם אחר!