תזונה לשיפור הריכוז

  • תגובות
  • אתמול פרסמנו כמה טיפים לשיפור הריכוז, כאמור אחת הסיבות לבעיות בריכוז נובעת מתזונה.  הביטוי הידוע “אנחנו מה שאנחנו אוכלים” נכון בדיוק למקרה זה. ישנם “מזונות למוח”, מאכלים העשירים בנוגדי חמצון, ויטמין, מרכיבים חיוניים, להם השפעה חיובית המסייעת לשפר את הריכוז ותפקוד המוח.

    www.freedigitalphotos.net | stockimages

    להלן 10 מאכלים התורמים לשיפור הריכוז:

    • דגים – סרדינים, פורל, מקרל וכמובן דג הסלמון העשיר באומגה 3, חומצת שומן חיונית לתפקוד המוח.
    • דגנים מלאים – עשירים בסיבים וויטמינים המשפרים את זרימת הדם ומסייעים בוויסות רמות הסוכר כך שקל יותר להתרכז.
    • שוקולד – בשוקולד מריר יש נוגדי חמצון התורמים ליכולת הריכוז.
    • קפה – קפאין ממריץ ונותן תחושה של אנרגיה ולכן בכמות מתונה יכול לסייע במיקוד ובריכוז.  חשוב לזכור כי לצד היתרונות הבריאותיים של הקפה, לצריכה מוגזמת עלולות להיות גם השפעות שליליות.
    • בננות – ככל הנראה בשל רמת האשלגן הגבוהה, מחקר הראה כי ילדים שאכלו בננה לפני בחינה, למדו ביעילות טובה יותר ולכן קיבלו ציון גבוה יותר.
    • אבוקדו – משפר את זרימת הדם ללב ולמוח.
    • זרעי דלעת ואגוזים – עשירים בנוגדי חמצון וויטמין E המעכבים את הירידה בזיכרון.
    • אוכמניות – מחקרים הראו כי קיים קשר בין אכילת אוכמניות להפחתת מחלות שמקורן בפגיעה בתאי המוח כגון דמנציה ואלצהיימר.
    • עגבניות – גם הליקופן של העגבניות נקשר כמסייע בהפחתת הסיכון לפגיעה בזיכרון.
    • ברוקולי – מעכב את תהליך ההזדקנות, עשיר בוויטמין K המשפר את היכולות הקוגניטיביות.
    התגברו על קשיי קשב וריכוז ללא תרופות
    AttenGO – שיטה ייחודית לאימון מוחי 
    אפקטיבי ומוכח לילדים ולמבוגרים!
    לפרטים נוספים »
    מערכת האתר

    מערכת האתר

    "מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
    עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


    טיפים ומאמרים נוספים: