היתרונות הבריאותיים של הרימון ומתכון לסלט מיוחד

www.freedigitalphotos.net | kongsky

www.freedigitalphotos.net | kongsky


אנחנו רגילים לאכול רימון בעיקר בראש השנה, והרימון הוא אחד מסמלי החג. מעבר למסורת, ברימון יש הרבה יתרונות בריאותיים בעיקר לנשים.  אם בעבר ייחסו לרימון סגולות של פוריות, כיום מחקרים מראים כי הרימון נחשב למזון-על בשל ריכוז החומרים המועילים המצויים בו. אז נכון, צריך קצת סבלנות להוציא את הגרעינים מהפרי, אבל המאמץ בהחלט משתלם 🙂

  • בקוסמטיקה עושים שימוש ברימונים שכן הם נלחמים בקמטים ובנזקים סביבתיים.
  • הרימון עשיר באשלגן וויטמין C.
  • נשים שסבלו מגלי חום כחלק מסימני גיל המעבר דיווחו על הקלה במצבן בזכות שתיית מיץ רימון.
  • ברימון יש יותר אנטי אוקסידנטים מביין אדום או תה ירוק.
  • מחקרים הראו שהרימון יכול לסייע באופן טבעי לשפר את זרימת הדם אל הלב לאנשים הסובלים ממחלת לב.
  • מעלה את הכולסטרול הטוב.
  • מסייע במניעת טרשת עורקים.
  • יש הטוענים כי מיץ רימון משפר את החשק המיני בגברים ובנשים.
  • ויש גם יתרון נוסף לגברים – מחקרים הראו כי מיץ רימונים עשוי לסייע בהאטת סרטן הערמונית.

טיפ: מומלץ להשרות את הרימון כ 10 דקות במים קרים לפני הקילוף, זה ירכך את הקליפה ויקל את תהליך הוצאת הגרגירים.

והנה גם מתכון מעניין שמכיל גרגירי רימון:

סלט קינואה, עשבי תיבול ורימונים

המצרכים הדרושים:

  • 1 כוס קינואה
  • 75 גרם צנוברים
  • גרעינים מרימון שלם
  • חצי כוס נענע קצוצה
  • חצי כוס כוסברה קצוצה
  • מיץ לימון לפי הטעם
  • חצי כפית מלח
  • שתי כפות שמן זית כתית מעולה
  • כף רכז רימונים או סילאן

אופן ההכנה:

מבשלים את הקינואה בהרבה מים, כמו פסטה, 15-20 דקות. מסננים ומצננים.
לאחר מכן מערבבים מעט ומפרידים את הגרגירים באמצעות מזלג.

בינתיים, קולים את הצנוברים במחבת יבשה עד להזהבה קלה. מערבבים את על החומרים עם הקינואה המבושלת.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות