10 טיפים – איך לשתות יותר מים

  • תגובות
  • יותר מ 60% מהגוף שלנו עשוי ממים ועדיין חלקנו מתקשות לשתות מספיק מים במהלך היום.  שתיית מים היא אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו יכולות לעשות למען בריאותינו, היא מסייעת בשמירה על המשקל, שומרת על פעילות תקינה של הכליות, משפרת את רמת האנרגיה והערנות, העור נראה הרבה יותר טוב וכמובן שנמנעים מבעיות הקשורות בחוסר נוזלים ומינרלים שיש להן השפעה לטווח ארוך על הגוף וגם הקשורות בצריכה של משקאות ממותקים כגון סוכרת ועששת.

    graur codrin | www.freedigitalphotos.net

    אז איך מתרגלים לשתות יותר כוסות מים ביום? הנה כמה טיפים:

    1. עשי לך מנהג – התחילי את היום עם כוס מים מיד אחרי השינה.
    2. בכל זמן שאת קמה, להפסקה בעבודה, למקרר, לפני שיוצאים מהבית – שתי כוס מים קרים.
    3. תמיד תוודאי שיש לך בקבוק מים זמין, גם כשאת לא נמצאת בבית דאגי שיהיה לך בקבוק מים בתיק.
    4. לא חייבים לשתות את המים כפי שהם, נסו להוסיף פלחי אבטיח, פרוסות לימון, תפוז או נענע או כל דבר אחר שיהיה לכן טעים.
    5. לשתות מים בזמן הארוחה – כאשר אוכלים נעשים צמאים יותר ואפשר לנצל זאת לשתייה של מים.  אם מים ממלאים אותך, שתי כוס מים לפני הארוחה. 
    6. נסי סוג שונה של מים – רובנו שותים מים מסוננים או מינרלים והטעם שלהם שונה ממותג למותג, נסי כמה מותגים עד שתמצאי את המים שהכי טעימים עבורך.
    7. במקום קפה או תה אפשר להחליף למים חמים עם מעט דבש. אם אינך מסוגלת לוותר על הקפה, שתי אחריו כוס מים.
    8. אם אתן נזכרות לשתות רק כשאתן ממש צמאות, שימו לעצמכן תזכורת בסמארטפון.
    9. אכלו יותר מזונות המכילים מים כגון מרק, אבטיח, קרטיבים.
    10. סיימו את היום עם כוס מים.

    חשוב לזכור! המים לא נועדו להחליף מזון או ארוחה, כמו כן, צריכה מוגזמת של מים איננה בריאה.

    בהצלחה! 

    מערכת האתר

    מערכת האתר

    "מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
    עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


    טיפים ומאמרים נוספים:

    תגיות