4 מזונות שיעזרו לך לרדת במשקל ומתכונים טעימים

freedigitalphotos.net | By marin

freedigitalphotos.net | By marin

המאבק על המשקל הוא נחלתן של נשים רבות. אנחנו כמובן לא בעד דיאטות כסאח אבל כן בעד שמירה על תזונה מאוזנת ומשקל תקין ובריא. בכתבה שהתפרסמה ב Ynet מצאנו רשימה של ארבעה מזונות טעימים שתענוג להכניס לתפריט וכמובן שצירפנו גם מתכונים משלנו.

1. עדשים

העדשים עשירות בסיבים תזונתיים ולכן תורמות לתחושת שובע לאורך זמן וכן להורדת רמות הסוכר בדם.
העדשים מכילות כמויות יפות של ברזל ומספקות גם חלבון איכותי מן הצומח.
הן קלות ומהירות לבישול ומתאימות לסלטים, תבשילים, מרקים ואפילו פשטידות.

קיראי כאן על היתרונות הבריאותיים של העדשים השחורות וגם מתכון בריא: סלט עדשים שחורות

קליל ואביבי: מרק כתום עם עדשים וסלרי

המבורגר מעדשים לארוחת צהריים או ערב קלילה וכיפית

2. תה ירוק

התה הירוק גם עוזר להוריד את רמות השומנים וגם את רמות הסוכרים בדם. זהו משקה בריא מאין כמוהו וניתן להשיג אותו במגוון טעמים. אפשר גם להוסיף לו עלי נענע, לואיזה או מרווה טריים ובכך להעשיר את טעמו ואת האיכויות הבריאותיות שלו.

עוד על סגולות התה הירוק כאן בכתבה >>

3. קינמון

הקינמון מוסיף מתיקות קלה למאכלים וגם טעם נהדר ומיוחד. הוא מסייע להתמודדות עם הצורך במתוק. כמו כן הוא מסייע בויסות רמות הסוכר בדם וזה משפיע גם על הבריאות הכללית וגם על תחושת השובע. הוא מסייע בזירוז פירוק השומנים לאנרגיה.

הנה מתכון טעים לעוגת תפוחים וקינמון

4. קקאו

שוקולד נחשב לאחד מאויבי הדיאטה, אך דווקא שוקולד איכותי עשיר במוצקי קקאו יכול לעזור לך לשמור על משקל תקין. הקקאו עשיר בנוגדי חמצון ומסייע בשמירה על הלב ובחיזוק מערכת החיסון.

אז לקינוח את יכולה להתפנק בממתקי שוקולד ואגוזים
או בכדורי פאדג’ תמרים-שוקולד

(לכתבה המלאה ב Ynet לחצי כאן)

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

המדריך המלא לירידה במשקל!