איך להפחית מתח וכאב ולהחזיר את ההרגשה הטובה לגוף ולנפש (וידאו מיוחד)

  • לעולם לא מאוחר מדי לתרגל יוגה. 

    בין אם אנחנו בני חמש ובין אם אנחנו בני תשעים וחמש….

    כל עוד הנשימה זורמת בגופינו, כל עוד ראשנו חושב אנו יכולים לתרגל יוגה.

    לגופנו יכולות שיקום אדירות, ואפילו לאחר זמן קצר של תרגול יוגה נוכל להרגיש שהרגשתנו משתפרת, שהנשימה זורמת בגופנו בחופשיות, גישתנו לחיים משתנה ומפיחה בנו אנרגיה חדשה וטובה.

    גם אם נמנעתם עד כה מפעילות גופנית, גם אם תנועתכם מוגבלת, ניתן לתרגל תרגילי נשימה ותנוחות יוגה לאט, בעדינות ובהתאם לרמתכם.

    תרגילי נשימה ירחיבו את הלב, ישפרו את מצב הרוח ויעלו חיוך על שפתינו.

    ניתן ללמוד כיצד אנו יכולים להרפות את הגוף, לשחרר את המחשבות, לצמצם את רגעי הפחד והבדידות

    ולהחזיר את השליטה לידינו. תרגילי היוגה והנשימה מאפשרים לכל אחד ואחת לשפר את איכות החיים, להזרים דם חדש ורענן לכל חלקי הגוף, להפחית מתח וכאב ולהחזיר את ההרגשה הטובה לגוף ולנפש.

    התרגול מיועד לגברים ונשים בכל גיל ובכל מצב גופני.

    צפו במורה בת 93(!) מלמדת יוגה:

    איילת הלפרן - מורה ליוגה

    איילת הלפרן, מורה ליוגה, בעלת סטודיו ״עת היוגה״ בעמק חפר


    טיפים ומאמרים נוספים:

    המדריך המלא לירידה במשקל!