היתרונות הבריאותיים של הפטרוזיליה

  • תגובות
  • בפטרוזיליה משתמשים במאכלים רבים על מנת ליהנות מהטעם המיוחד שלה ולפעמים אפילו רק לצורך קישוט. מאחר וקל לגדל אותה, לרבים מאיתנו יש אותה בעציץ או בגינה, אבל האם היית מודעת לכל היתרונות הבריאותיים שיש לפטרוזיליה?

    freedigitalphotos.net | By Grant Cochrane

    freedigitalphotos.net | By Grant Cochrane

    כבר בעת העתיקה גילו את היתרונות הבריאותיים של הפטרוזיליה, מכילה לא רק טעמים אלא גם שפע של חומרים מזינים, ויטמינים ומינרלים וטובה לכולם. כתבה שפורסמה ב YNET מסבירה כיצד הפטרוזיליה יכולה לשפר את הארוחה מבחינת הערכים הבריאותיים שלה.

    להלן היתרונות הבריאותיים המוזכרים בכתבה: 

    • עשירה בויטמין C
    • מקור לויטמין K החשוב לבניית העצם
    • מגנה מפני תהליכי חימצון
    • יעילה לבריאות העיניים
    • יעילה במניעת לחץ דם

    פטרוזיליה טובה לבריאות האישה

    הפטרוזיליה ידועה ביכולתה להקל על בעיות נשיות כגון תופעות גיל המעבר, התסמונת הקדם וסתית, כאבי מחזור, נפיחויות ואף נשירת שיער.

    לכתבה המלאה לחצי כאן

    הטיפים של מה חדש:

    • תמיד העדיפו פטרוזיליה טרייה על פני יבשה או כתוסף מזון.
    • פטרוזיליה טרייה היא פריכה, לא מומלץ להשתמש בצרור שיש בו עלים צהובים שכן הם מאבדים מהערכים הבריאותיים שלה.
    • לפני השימוש יש לשטוף את הפטרוזיליה במים קרים, כדאי לעשות זאת זמן קצר לפני האכילה על מנת שהיא לא תתקלקל.
    • ניתן לשמור את הפטרוזיליה בשקית ניילון במקרר עד כשבוע.
    מערכת האתר

    מערכת האתר

    "מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
    עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


    טיפים ומאמרים נוספים: