אילו תרגילים יכולים לסייע להפחתת תסמיני גיל המעבר – סרטון

  • תגובות
  • אחד הדברים שמטרידים נשים רבות לקראת גיל המעבר או שהן כבר בעיצומו, אלה הן תופעות הלוואי האופייניות כגון גלי חום, לחץ, כאבים במפרקים ובשרירים ועוד.  פעילות גופנית היא אחד הפתרונות להקלה על הסימפטומים אבל יש לשים לב שזוהי פעילות גופנית המתאימה לנשים בגיל המעבר.  בכתבה שפורסמה ב YNET, מסבירה תמי קיס כי אימון המותאם לנשים בגיל המעבר צריך לכלול תרגילים ב 4 דגשים:

    1. אימון כוח מתפרץ – תורמים לחיזוק שרירי רצפת האגן ושמירה על מסת העצם.
    2. סיבולת לב ריאה – שומרים על תפקוד תקין של המערכות.
    3. גמישות  – מסייע להורדת המתח ולשמירה על גמישות השרירים הנוטים להיחלש בגיל המעבר.
    4. שיווי משקל – חשוב מאוד למניעת נפילות בעתיד.

    בסרטון הבא מדגימה תמי קיס מספר תרגילים בשלושה רצפים המשלבים אימון מטאבולי, אימון שרירי הליבה ואימון תנועה וגמישות שכדאי לנסות על מנת להקל על הסימפטומים של גיל המעבר:

    לכתבה המלאה לחצי כאן

    מערכת האתר

    מערכת האתר

    "מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
    עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


    טיפים ומאמרים נוספים: