אוכל בעבודה: איך לשמור על אנרגיה גבוהה?

  • תגובות
  • מה נכון לאכול בישיבות בעבודה ואיך שומרים על  אנרגיה גבוהה בעבודה?

    לא מעט אנשים שעובדים בעבודות מלחיצות כדוגמת: עולם העסקים וההיטק, חסרים וויטמינים מקבוצת B  ו-A  גם בשל המתח שנובע מהתחרותיות ההיטק וגם בשל אכילה לא נכונה והעדפה של פחמימות זמינות ו”ריקות”.

    פחמימות “ריקות” גורמות לתחושה של רעב, חוסר ריכוז ועייפות, תחושה שבעקבותיה, מתגברת שתיית הקפה אצל אנשים אלו ומתעצמת המשיכה לעוד מתוקים ולעוד פחמימות, כדוגמת: בורקסים, קוראסונים וופלים, עוגיות ועוד…

    במצב כזה, נוצר “מעגל קסמים” של רעב, חוסר ריכוז ועייפות שמובילים לאכילת עוד פחמימות ריקות (ולא מזינות), שתיית קפה ושוב – צניחת אנרגיה ושוב..

    על מנת להתרכז בישיבה ולא להיות עסוקים בשליטה עצמית (אני כן אוכל או לא אוכל את הבורקס)

    המלצתי היא להגיע שבעים לישיבה או להגיע עם כריך משביע וטעים שהכנתם מבעוד מועד

    (או ששכנעתם את הבוס שלכם לשנות את “האירוח” בישיבות ועברתם לכריכים).

    מקור התמונה: www.freedigitalphotos.net

    ד.א-

    גם פירות הם לא פתרון טוב כ”כ לאכילה בישיבות מאחר ואפשר לאכול הרבה פירות עד שתשבעו ומה גם, שהפירות לא “יחזיקו” אתכם שבעים לאורך זמן.

    הילה ירין גורביץ' - נטורופתית

    הילה ירין גורביץ' - נטורופתית

    N.D - נטורופתית מוסמכת. מומחית לתזונה פונקציונלית וצמחי מרפא.


    טיפים ומאמרים נוספים: